Hayırlı Bayramlar

Hayırlı Bayramlar

13 Temmuz 2013 Cumartesi

Arifiye Myo Yeni Öğretim Yılına Yetişecek

akarya Üniversitesi Arifiye Meslek Yüksek Okulu'nun yeni eğitim-öğretim yılına yetiştirilmesi için çalışmalar tüm hızıyla sürüyor.
Arifiye'de kurulan Arifiye Meslek Yüksekokulu'nun, yeni bina inşaatı tüm hızıyla sürüyor. 2012-2013 eğitim öğretim yılında ilk öğrencilerini kabul eden Meslek Yüksekokulunda, üç bölümde toplam yüz yirmi öğrenci eğitim görüyor.

Arifiye Belediye Başkanı İsmail Karakullukçu yaptığı açıklamada, "Uzun uğraşların sonunda ilçemize kazandırdığımız Meslek Yüksek Okulu bu yıl başında toplam yüz yirmi öğrenci ile eğitime başladı. Geçtiğimiz yaz aylarında yoğun bir çalışma temposu içinde binaların fiziki eksiklikleri ile laboratuarların yapımlarını gerçekleştirdik. Okul Yönetiminin talepleri doğrultusunda çevre düzenlemelerini de yaptık. Laboratuarlarda Otomotiv Teknolojileri bölümü öğrencileri için Toyota, bir adet otomobil ile üç adet motor hibe etti. Yeri gelmişken bizlere her konuda yardımını esirgemeyen Toyota Otomobil Fabrikası Ceo'su Sayın Orhan Özer'e ve diğer kurum ve kuruluşların yöneticilerine teşekkür ediyorum. Meslek Yüksek Okulu Müdürümüz Doç. Dr. Halil İbrahim Aydınlı ile birlikte eksiklikleri tespit ederek gidermeye çalışıyoruz. Yüksek Okulumuzun yeni binasının inşaatı tüm hızıyla sürüyor. Bunun dışında, Kültür Merkezimizde öğrencilerimiz için planladığımız sosyal tesis, tiyatro, sinema, kafeterya hizmete girdi. Özel sektör de boş durmayıp, öğrencilerimiz için yurt ve öğrenci evi hazırlıklarını tamamladı. İlçemiz şehir merkezine sekiz kilometre uzaklıkta ve ulaşım problemi yok. Geçtiğimiz günlerde hizmete giren Hafif Raylı Sistem Ada-Ray ile çağdaş ulaşım olanaklarından birine daha kavuştuk. Ulaşım yönünden bir sıkıntısı olmayan ilçemizde, öğrencilerimizin herhangi bir barınma problemi yaşanacağını düşünmüyorum. Arifiye Meslek Yüksek Okulunu tercih eden öğrencilerimizin bir şansı da staj yaparken sorun yaşamayacak olmaları. Çünkü başta Toyota fabrikası olmak üzere ilçemiz sınırları içerisinde bulunan Organize Sanayi Bölgesindeki otomotiv firmalarında çok rahat staj ve iş olanağı bulabilecekler. Meslek Yüksek Okulunda kurulacak bölümlerin öncelikleri belirlenirken sanayici ve iş adamlarımızın fikirleri de alındı. Sanayimizin ihtiyacı olan bölümlere öncelik verildi. Bu bakımdan öğrencilerimiz çok şanslı" dedi.

Belediye olarak son yıllarda yaptıkları yatırımlarla ilçeye spor tesisleri, aletli jimnastik parkları, basketbol ve futbol sahaları ile dinlenme tesisleri kazandırdıklarını aktaran Başkan Karakullukçu, "Bu yönden de öğrencilerimize rahat ve huzurlu bir ortam sağlayabileceğiz. Bir eğitimci olarak hep söylüyorum, bir toplumun gelişmişlik düzeyi, eğitim düzeyiyle ölçülür. Bu bakımdan Meslek Yüksek Okulu öğrencilerimizin ilçemizdeki ilk ve orta dereceli okullarda öğrenim gören öğrencilerimize de örnek teşkil edeceğini düşünüyorum. Kısacası Meslek Yüksek Okulu, sosyal ve kültürel alanda da ilçemizin gelişiminde lokomotif olacak, önemli bir rol üstlenecek. Şimdiden öğrencilerimize hoş geldiniz diyor, her türlü ihtiyaçlarında Belediye olarak yanlarında olduğumuzu bilmelerini istiyorum" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen, kişilik haklarına ve genel ahlak kurallarına uygun mesaj ve yorum gönderiniz...