Hayırlı Bayramlar

Hayırlı Bayramlar

16 Şubat 2013 Cumartesi

Camiden Yardım Kutusunu Çaldı 'Günah İşledim' Dedi




Arifiye ilçesinde, camideki dernek kasasında bulunan 7 bin lira ile içinde 600 lira bulunan yardım kutusunu çaldığı iddiasıyla tutuklanan 29 yaşındaki Selçuk T. ifadesinde, "Yardım kutusunu çalarak günah işledim" dedi.
Hırsızlık olayı Arifiye ilçesinde bulunan Merkez Camisi'nde önceki gece meydana geldi. Cami içerisinde bulunan cami derneğine giren şüpheli, derneğin kasasında bulunan 7 bin lirayla yine dernekte ihtiyaç sahipleri için cemaattan toplanan 600 liranın bulunduğu yardım kutusunu çalarak kaçtı. Asayiş Şubesi Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, şüphelinin Sapanca'da oturan ve daha önce hırsızlıktan 16 kez hakkında işlem yapılan Selçuk T. olduğunu belirledi.

Selçuk T.'nin ifadesinde yardım kutusunu çaldığı için pişman olduğunu belirterek, "Yardım kutusunu çalarak günah işledim" dediği öğrenildi. Adliyeye sevk edilen Selçuk T. tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen, kişilik haklarına ve genel ahlak kurallarına uygun mesaj ve yorum gönderiniz...